Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 30 maja 2016

Pomadki Avon: True Color vs Ultra Beauty

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was porównaniem dwóch szminek/pomadek firmy Avon.
Jedna z nich pochodzi z serii matowej, druga natomiast jest pomadką typowo kremową.


Pierwszą pomadką którą zakupiłam, była ta z serii Ultra Beauty w kolorze Capucino.


Cóż mogę o niej powiedzieć ? Jeśli chodzi o kolor jest to typowy nudziak, taki delikatny brąz. Pomadka jest bardzo delikatna, kremowa. Nadaje się do codziennego makijażu. 
Jednakże jeśli chodzi o trwałość, to niestety u mnie w ogóle się nie sprawdza. Jej trwałość jest bardzo słaba, bardzo szybko się ściera, co wiąże się z tym, że musimy często poprawiać makijaż ust.

Druga pomadka, zakupiona przeze mnie, to śliczny róż z serii matowej True Color.

Jest to pierwsza moja szminka w takim kolorze, nigdy jakoś nie widziałam siebie w żadnych odcieniach różu. Teraz również nie jest używana na co dzień. 
Pomadka o nazwie "Ideal Lilac" jest jasnym, lecz intensywnym odcieniem różu.
Bardzo ładnie wygląda na ustach. I co najważniejsze, jest dużo bardziej trwalsza od tej poprzedniej. 
Może nie jest idealna i nie utrzyma się na ustach cały dzień (przynajmniej w moim przypadku), jednak nie zetrze się ona przy jedzeniu, piciu, nie zostawia śladu np na szklankach.
Ściera się bardzo powoli, czym między innymi zdobyła moje serce.

Podsumowując. Moim ulubieńcem jest matowa pomadka True Color.
Krótko mówiąc jest ładna, długo się utrzymuje, ładnie wygląda na ustach.
Dla mnie są to najważniejsze cechy.


A Wy miałyście którąś z tych pomadek ? Jak sprawdziły się one u Was ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz