Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 16 maja 2016

Powitanie Na Moim Nowym Blogu !




Witam Wszystkich Odwiedzających!
Na samym początku chciałabym spróbować Wam opowiedzieć co będzie można znaleźć na tym blogu.
Nie będzie to jakiś profesjonalny blog. Niestety nie nadaję się do jakiegoś profesjonalnego opisywania czegokolwiek, jednakże chciałabym tutaj pokazywać moje ulubione kosmetyki, książki, filmy, może uda mi się tutaj zamieszczać moją przygodę z odchudzaniem do której staram się dążyć. 
Czasami może pojawiać się będzie coś z mojego życia codziennego. W skrócie będzie o wszystkim co mnie interesuje. 
Nie umiałabym skupić się na pisaniu o jednej z tych kategorii, więc uważam, że będzie lepiej dla mnie jeżeli będzie tu wszystkiego po trochu, 
Wygląd bloga po trochu będzie nabierał wyglądu. Na razie jest to stan surowy, ale chcę żeby wszystko wyglądało w miarę konkretnie, dlatego pewnie trochę z tym zejdzie.
Chciałabym też żeby notki pokazywały się w miarę regularnie.  Wybiorę pewnie jakieś dwa dni w tygodniu na posty. Zdecydowałam tak ponieważ chciałabym aby zapanowała tu jako taka regularność. 
Co z tego wyjdzie ? Czy uda mi się poprowadzić fajnego bloga ? Mam nadzieję, że tak.
I mam nadzieję, że i Wy będziecie tutaj chętnie zaglądać.
Pozdrawiam Was wszystkich ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz